Welkom op mijn reisblog!

25 november 2020 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!

Mijn naam is Sahar, ik ben geboren - in Assen om precies te zijn - en getogen in Beilen. Niemand lacht het hardste om mijn grappen dan ikzelf en ik doe de dingen altijd nét iets anders dan mijn familie (Afghaanse achtergrond). Zo heb ik bijvoorbeeld een tatoeage, kan ik nooit normaal op foto's staan en heb ik een fantastische Nederlandse - lekker categoriseren, jawel - man naast mij staan. Op mijn 21e verliet verruilde ik het pittoreske Beilen in voor het bruisende Groningen. En het is echt waar: er gaat niets boven Groningen! Of toch wel? Sinds oktober 2020 hebben wij Groningen verruild voor Kaapstad en oh boy wat is dat een happening geweest, mede door corona.

Wekelijks wil ik jullie verblijden met een blog over mijn persoonlijke ervaringen, ons leven in Kaapstad en mijn werk hier. Ik hoop dat het een veelzijdige blog mag worden op het gebied van lifestyle en onze emigratie naar Kaapstad en alles daartussenin. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    25 november 2020
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!